Identitat digital de l’alumnat

L ’alumnat dels centres públics que utilitzen la plataforma del Centre Digital Col·laboratiu (CDC), com és el cas de l’IES Veles e Vents, tenen una identitat digital associada a un compte i bústia de correu electrònic amb l’extensió @alu.gva.es, basada en el servidor de correu de Microsoft Outlook. Este compte i bústia de correu electrònic es mantindrà actiu mentre l’alumnat romanga matriculat en un centre públic de la Comunitat Valenciana.

Aquesta identitat digital es pot consultar a través de Web Família (https://portal.edu.gva.es/itaca/identitat-digital-de-lalumnat/).

Allí es pot veure l’adreça de correu electrònic associada a cada alumne o alumna, una clau de recuperació de contrasenya i la contrasenya d’inici.

És important que tot l’alumnat conega i utilitze la seua identitat digital, ja que, gràcies a ella, es poden establir comunicacions segures amb el professorat o amb el propi centre. A més, l’alumnat pot emprar per als seus estudis les ferramentes de Microsoft, com Word, Excel o PowerPoint entre altres.

Es pot trobar més informació en la web Centre Digital Col·laboratiu de la Conselleria d’Educació.

DOCUMENT EN VERSIÓ DESCARREGABLE.