COMENÇA EL TEATRE EN EL TIRANT!!

Un any mes el grup de teatre de l’IES Tiren el Blanc, comença les seues activitats amb l’objectiu d’ensenyar als alumnes que participen nocions bàsiques d’interpretació, creació de personatge, així com el funcionament d’una obra de teatre i llenguatge teatral.

El taller es dividix en dos etapes, una en la qual es fan jocs i exercicis on els alumnes aprenen el necessari per a afrontar un text teatral i l’obra de teatre; i una altra en la qual es repartix un guió i un personatge a cada alumne participant perquè pose en pràctica tot l’aprés.

El taller de teatre l’impartix J. Ginés Bas, amb més de vint anys d’experiència en el món del teatre il·licità a diferents nivells com, autor, actor i director de teatre. Les obres que escriu són generalment històriques o de critica social.

El taller té un cost 10 euros mensuals per a tots aquells que pertanguen a l’AMPA de l’IES Tirant lo Blanc, els qui no pertanguen a l’AMPA aportaran 5 euros més en cada trimestre que aniran destinats al muntatge de l’obra.

El taller i els assajos es realitzaran tots els dilluns d’octubre fins a juny els dies que siguen lectius, des de les 17.00 a les 20:00h. L’obra s’estrenarà a la fi de juny. En cas que s’afegira algun dia d’assajos, s’avisaria amb antelació.

Enguany per la situació que estem vivint amb el COVID, es duran a terme protocols especials durant els exercicis, serà obligatori l’ús de màscara, els exercicis de moviment corporal es faran a l’aire lliure i sense tocar-se. Qualsevol persona que no seguisca les instruccions degudament donades durant la realització del taller, serà expulsat d’este.

Per a pertànyer al grup de teatre ha d’enviar-se un correu a la següent adreça tirant.shoah@gmail.com amb la següent informació: Nom de l’alumne, Nom de la mare/pare o tutors legals, edat de l’alumne, curs de l’alumne.

Moltes gràcies.

Telèfon de contacte: 665 480 190

Correu electrònic del monitor: j.gines.bas@gmail.com

Correu del taller: tirant.shoah@gmail.com