Comunicat a les famílies de la decisió de continuïtat de la Jornada Contínua

Estimades famílies,

Segons la Resolució de la Directora General d’Innovació Educativa i Ordenació, de 28 de febrer de 2022, per la qual es dicten instruccions sobre el procediment previst a l’Ordre 09/2022, de 25 de febrer, de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports, per la qual es regulen les condicions i el procediment de sol·licitud i d’autorització de modificació de la jornada escolar als centres sostinguts amb fons públics, us informem que en la sessió extraordinària del Consell Escolar celebrada el dimarts, 22 de març, es va aprovar per majoria de 2/3 dels membres mantindre LA CONTINUÏTAT DE L’ACTUAL PLA ESPECÍFIC D’ORGANITZACIÓ DE LA JORNADA ESCOLAR PER ALS PROPERS CURSOS.

Estem a la seua disposició, per a resoldre qualsevol tipus de dubte o consulta sobre aquest procediment.

Rebeu una cordial salutació.

El Director

Francisco J. Fornés

ESP: Queridas familias,

Según la Resolución de la Directora General de Innovación Educativa y Ordenación, de 28 de febrero de 2022, por la que se dictan instrucciones sobre el procedimiento previsto en la Orden 09/2022, de 25 de febrero, de la Consejería de Educación , Cultura y Deportes, por la que se regulan las condiciones y el procedimiento de solicitud y de autorización de modificación de la jornada escolar en los centros sostenidos con fondos públicos, le informamos que en la sesión extraordinaria del Consejo Escolar celebrada el martes, 22 de marzo, se aprobó por mayoría de 2/3 de los miembros mantener LA CONTINUIDAD DEL ACTUAL PLAN ESPECÍFICO DE ORGANIZACIÓN DE LA JORNADA ESCOLAR PARA LOS PRÓXIMOS CURSOS.

Estamos a su disposición para resolver cualquier tipo de duda o consulta sobre este procedimiento.

Reciba un cordial saludo.

El Director

Francisco J. Fornés Torres