Renovació del Consell Escolar

S’inicia la renovació del Consell Escolar.

Les eleccions per a la renovació de la meitat del Consell Escolar del centre seran el pròxim 23 de novembre de 2023 (dijous) i, com a pas previ, s’ha de constituir la Junta Electoral del centre, segons l’article 7 del Decret 93/2016 de 22 de juliol del Consell, por el que es regula el procés electoral per a la renovació i constitució dels consells escolars.

Aquesta Junta Electoral estarà composta per la Directora del centre, que ostentarà la Presidència, una persona representant del professorat, que actuarà amb funcions de Secretaria, una representant de les famílies, una del personal d’administració i serveis i una de l’alumnat. Totes les persones titulars de la junta electoral, a excepció de la Presidència, seran triades per sorteig entre sortints del Consell Escolar, i en cas de no ser possible, es triaran per sorteig entre les inscrites en el cens.

El sorteig es realitzarà el pròxim dilluns 16 d’octubre de 2023, a las 11:00 h en la SALA D’ USOS MÚLTIPLES

MÉS INFORMACIÓ

JORNADES PORTES OBERTES 2023

IES La Vereda organitza les jornades de portes obertes pel curs 22/23. Les dates son les següents :

• ESO : dijous 25 de maig a les 18:00 hores
  • 1º BATXILLERAT : dimarts 9 de maig a les 18:00 hores
  • CICLOS FORMATIVOS FAMILIA INFORMÁTICA : dilluns 15 de maig a les 18:00 hores
  • CICLES FORMATIUS FAMILIA IMATGE PERSONAL : divendres 12 i dilluns 15 de maig a les 12:00 hores i a les 18:00 hores

Os esperamos

INSTRUCCIONS ADMISSIÓ / RESERVA DE PLAZA I MATRÍCULA 2024-2025.

-Encara estan pendents de publicar en el D.O.G.V les instruccions i terminis per a l’admissió-reserva de plaça en ESO, BATXILLER, FP BÀSICA, CICLES MIG-SUPERIOR-SEMIPRESENCIAL. Una vegada isca publicada la convocatòria ara a l’abril, publicarem en esta pàgina les instruccions i terminis per a l’admissió-reserva de plaça 2024-2025.

-De moment, han publicat la proposta de terminis de CICLES -FPBASICA per a 2024/2025 que poden patir algun canvi:

Proposada fases Calendari d’Admissió 24-25: Proposta (Terminis provisionals)

PREGUNTES FREQÜENTS:

Qui ha de presentar reserva de plaça-admissió?

-L’alumnat que entra NOU per primera vegada en ESO, o F.P. BÀSICA, o BACHILLERO, o CICLE MITJÀ, o CICLE SUPERIOR, o CURS ESPECIALITZACIÓ

-L’alumnat que promociona o repetix en CICLES SEMIPRESENCIALS.

-L’alumnat que canvia a un altre cicle mitjà o superior i entra nou per primera vegada.

-L’alumnat procedent d’un altre país.

-L’alumnat procedent de trasllat des d’un altre centre.

Qui NO ha de presentar la reserva de plaça-admissió, i només presenta directament la matrícula?

-L’alumnat de l’IES LA VEREDA d’este curs acadèmic que repetix el mateix curs o cicle en este centre, excepte cicles semipresencials que SÍ QUE han de presentar reserva-admissió.

-L’alumnat de l’IES LA VEREDA d’este curs acadèmic que promociona de curs en el mateix nivell d’estudis o cicle, excepte cicles semipresencials que SÍ QUE han de presentar reserva-admissió.

-L’alumnat 6é primària que promociona a 1r ESO en este curs acadèmic i procedix de l’els centres adscrits a este institut.