Un altre pas cap a un futur més sostenible.

Seguint amb activitats programades d’Aprenentatge Servei, i en el marc del projecte ACORD que desenvolupa el centre, l’alumnat d’educació primària ha tingut l’oportunitat de participar en un taller relacionat amb el plàstic i el reciclatge, realitzat per el personal de Plàstic Preciós La Safor, i on han aprofundit en diversos objectius educatius clau com: aprendre la importància de fer un ús responsable del plàstic, conèixer el procés de reciclatge del plàstic, identificar els diferents tipus de plàstic, fabricar un clauer utilitzant plàstic reciclat.

Amb aquest taller, pretenem conscienciar al nostre alumnat sobre la importància del reciclatge i del consum responsable del plàstic, contribuint a construir un futur més sostenible per a tots i totes.

I per acabar “masccletà amb botelles de plàstic”!

Botellà 2024