Tallers de compostatge. Aprenentatge verd!

Aquesta setmana el nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de conèixer el món del compostatge per mitjà d’uns tallers amb la col·laboració de monitors del Consorci de Residus.

L’experiència ha estat molt enriquidora, ja que els alumnes han aprés sobre la importància de reciclar i reutilitzar els residus orgànics per crear compost. Amb la guia dels monitors experts, han explorat els processos implicats en la transformació de residus en un recurs valuós per a la terra. Durant el taller, els alumnes han participat activament en la creació de compost i han comprés la importància de la gestió sostenible dels residus. A més a més, han tingut l’oportunitat de plantejar preguntes i compartir les seves reflexions sobre el medi ambient i la importància de cuidar-lo.

Al CEIP José Pedrós, estem compromesos amb la promoció de pràctiques sostenibles i el respecte pel nostre entorn. Agraïm al Consorci de Residus per oferir-nos aquesta oportunitat d’aprenentatge pràctic i inspirador per als nostres alumnes. Continuarem fomentant l’educació ambiental i buscant maneres de contribuir a un futur més verd i sostenible per a tots.