Creativitat, Motivació i treball en equip

"La forma més elevada de la intel·ligència consisteix en pensar de manera creativa". K. Robinson.

Projectes d'innovació i investigació educativa. (PIIE)

El CEIP José Pedrós fa més de 10 anys que participa en Projectes d'Innovació i Investigació Educativa.

Projecte d'investivació i recerca ACORD

Una oportunitat per avançar cap a la investigació i acció col·laborativa docent amb institucions i grups de recerca externs.

Escolarts

El CEIP José Pedrós participa al llarg del curs escolar 2022-2023 amb les modalitats de: L'escola fa teatre i l'ecola fa ràdio.

Sentit de pertinènça

Una clara aposta per introduir accions cap a la millora de l'aprenentatge i augmentar el sentit de pertinença.

Treball en equip

Els projectes d'innovació fomenten el treball col·laboratiu, el sentit de pertinència i la implicació de tots els agents implicats.

Qualitat educativa

Incrementen la consecució dels objectius generals del procés educatiu i milloren la qualitat educativa.