RECTA FINAL VIBRANT!

La recta final del segon trimestre ha estat plena d’emocionants activitats i aprenentatges a la nostra escola. Des dels tallers pràctics fins a les experiències enriquidores, el nostre alumnat ha estat immers en un món d’aprenentatge divers i inspirador.Els tallers de la mona de Pasqua han afavorit la creativitat dels xiquets i les xiquetes, oferint-los una oportunitat per expressar-se i compartir tradicions amb la resta de companys i companyes. Les activitats i experiments centrats en les accions contra el canvi climàtic han posat en relleu la urgència d’actuar davant els reptes mediambientals. Amb una mentalitat crítica i proactiva, l’alumnat ha explorat maneres de contribuir a un futur més sostenible.

El Dia de l’Esport va celebrar la importància de l’activitat física i l’esperit d’equip, mentre que la Missió 7 de l’estructura gamificada “Salvem el Planeta” ha involucrat als xiquets i a les xiquetes en una aventura educativa per comprendre la importància de protegir el nostre entorn per mitjà de reptes que han servit per repassar continguts curriculars.

Aquest últim dia hem celebrat l’Assemblea Trimestral de Centre, on hem tingut l’oportunitat de compartir experiències i aprenentatges, reforçant els llaços entre tot l’alumnat.

I per acabar, el teatre en anglès ha enriquit el nostre currículum cultural i lingüístic, oferint a tots i totes una experiència en una altra llengua i cultura.

Amb cada activitat i esdeveniment, el CEIP JOSÉ PEDRÓS continua compromés en proporcionar una educació integral que prepare als nostres xiquets i les nostres xiquetes per a un futur responsable.