Dinosaures,exploradors i meteorits.

L’escola hui s’ha transformat en un món de alegria amb la celebració del Carnaval. Des del principi de la setmana, els xiquets i les xiquetes esperaven amb emoció el gran esdeveniment mentre el Rei Carnestoltes anunciava l’arribada de la festa amb les seves consignes diàries. La gran desfilada ha sigut l’esdeveniment culminant, amb els carrers del poble plens de color i diversió. Enguany, la temàtica del Carnaval s’ha alineat amb l’ambientació gamificada del centre, centrada en els dinosaures. Cada classe ha portat la seva pròpia essència al Carnaval, amb els alumnes representant els dinosaures característics del seu curs. L’alumnat de cinquè i sisè s’ha endinsat en el paper d’exploradors/es, mentre que el professorat, amb la seva creativitat, s’han transformat en meteorits. L’alegria i l’energia han emplenat els carrers acompanyats de música i els ritmes de la batucada formada pels alumnes de cinquè i sisè. A mig matí, l’alumnat de la batucada ha realitzat una visita molt especial a l’escoleta del poble, on han estat rebuts amb molta alegria i entussiasme. Cada pas ha sigut una dansa i cada somriure una empremta de diversió. Al CEIP José Pedrós, el Carnavalno és només una celebració sinó una oportunitat per crear records inoblidables i fomentar la convivència positiva.

Agraïm de tot cor a tots/es els qui han participat, des de els/les mestres fins a les famílies que han col·laborat en la confecció de disfreses, per fer d’aquest Carnaval un esdeveniment tan especial.

FINS LA PRÒXIMA !!