Dia mundial del Càncer Infantil

Hui ens hem reunit per commemorar un dia molt especial en el nostre calendari, el Dia Mundial del Càncer Infantil. A la nostra escola ens preocupem profundament per fomentar valors fonamentals com l’amor, la solidaritat i l’empatia. Aquest any, hem decidit unir-nos a la iniciativa “Pañuelo Challenge” per mostrar el nostre suport als/les valents/tes xiquets i xiquetes que lluiten contra el càncer. Cada mocador que portem al cap és més que una tela, és un símbol del nostre afecte i suport cap a aquells que enfronten desafiaments difícils. En el nostre acte simbòlic, l’alumnat, els/les mestres i personal portem mocadors amb orgull, recordant que, com a comunitat, formem part d’algo més gran que nosaltres mateixos. En aquest dia, animem a tots a reflexionar sobre la importància de l’empatia i la compassió. Cada xicotet gest compta, i junts podem marcar la diferència. Agraïm a tots i totes per ser part d’aquesta iniciativa i per contribuir a crear un ambient ple d’amor i suport.

Al CEIP José Pedrós continuem treballant per cultivar aquests valors que fan la nostra escola un lloc excepcional!