VISITA A L’ECOPARC MÒBIL

El nostre alumnat ha participat hui en els tallers mediambientals a l’Ecoparc Mòbil, situat just davant de l’escola. Aquesta oportunitat ha permés als nostres xiquets i xiquetes no solament aprendre sobre el funcionament de l’Ecoparc, sinó també prendre una consciència més profunda de la importància del medi ambient. Els nostres alumnes han explorat com funcionen les pràctiques sostenibles i com pot contribuir a la preservació del nostre entorn. Al CEIP José Pedrós creiem que la millor manera d’aprendre és mitjançant l’experiència directa, i aquesta visita a l’Ecoparc Mòbil ha sigut una immersió en el món de la sostenibilitat. Amb cada activitat, el nostre alumnat adquireix una comprensió més profunda de com les seues accions quotidians poden fer una diferència positiva en el nostre planeta.