Fira d’Intercanvi Llibre x Llibre

Amb motiu del Dia (i Mes) del Llibre i la Lectura, enguany organitzem des de l’IES Joan Fuster una fira d’intervanvi de llibres entre alumnat.

Els tutors i tutores han explicat l’activitat i estan recollint el llibre o llibres (màxim 2 per alumne/a) d’aquells estudiants que voluntàriament desitgen participar. A canvi rebran del tutor/a un val.

En l’hora de pati dels dies 24 (matí i vesprada), 25, 26 i 29 d’abril, aquell alumnat que tinga un o dos vals podrà entrar a la biblioteca de l’institut i bescanviar el seu val per algun dels llibres que allí estaran exposats. Juntament amb el llibre, se li donarà un punt de lectura que vol ser un homenatge al nostre poeta Vicent Andrés Estellés. Per a l’edició d’aquest punts de lectura hem comptat amb la col·laboració de l’AMPA del centre.

Començarem aquesta setmana amb una activitat que es realitzarà el 23 d’abril, Dia del Llibre, la qual consistirà en una lectura pública en veu alta, i en diverses llengües, de fragments d’El Petit Príncep, d’Antoine de Saint Exupery.