Activitat extraescolar al Palau Ducal de Gandia

La professora de religió de l’Institut Joan Fuster de Sueva va organitzar una emocionant activitat extraescolar al Palau Ducal de Gandia amb l’objectiu d’enriquir l’aprenentatge històric i cultural dels estudiants de Secundaria.

L’excursió va tenir lloc el dia 28 de febrer de 2024 i va comptar amb la participació entusiasta del dos professors acompanyants i els alumnes.

El Palau Ducal de Gandia, situat a la ciutat de Gandia, és un impressionant edifici renaixentista que alberga una gran riquesa arquitectònica i històrica. Construït al segle XV, va ser residència de la família Borja, destacant per la seua bellesa i valor patrimonial.

La jornada va començar prompte, amb l’arribada del alumnes a l’institut on es van organitzar en grups sota la supervisió del professors acompanyants. Després d’un breu recorregut en autobús, vam arribar al Palau Ducal de Gandia, on vam ser rebuts per un guia turístic.

Durant la visita guiada, els alumnes van tindre l’oportunitat d’explorar els diferents salons i estances del palau, mentre el guia els proporcionava informació històrica sobre la família Borja, la seura influència en la regió i els aspectes arquitectònics de l’edifici. Es van destacar detalls com la decoració renaixentista, els patis interiors i la història dels personatges il.lustres que van habitar el palau.

L’exida extraescolar al Palau Ducal de Gandia va resultar ser una experiència educativa enriquidora per a tots els participants. Els alumnes van tindre l’opotunitat d’ampliar els seus coneiximents sobre història i arquitectura, a més de gaudir d’un dia diferent fora de l’entorn escolar. Es va fomentar el companyerisme i la curiositat pel patrimoni cultural, deixant una empremta positiva en el procés educatiu del estudiants.

AMM