A tota (viva) VEU!

L’IES Joan Fuster ha tornat a triomfar. Aquesta vegada al Certamen de Viva Veu.

La vesprada del diumenge 22 de juny s’ha celebrat la Final de l’11a edició del Certamen De Viva Veu (2026) al Teatre Serrano de Gandia. Allí s’han trobat els guanyadors i les guanyadores de les fases locals del certamen: 60 estudiants de 26 localitats valencianes. Els premis són cinc nominacions per categoria i nosaltres l’hem obtinguda en totes en les que ens presentàvem, després d’haver guanyat també en la fase local celebrada a Almussafes el passat 8 de maig.

En la categoria “Passerells” (1r i 2n d’ESO): Xuso Torres.

En la categoria “Oronetes” (3r i 4t d’ESO), que és en equip: El grup format per Gyselle Serrano, Pepa Mafé i Yasmin Saidí Kab.

En acabar el concurs, l’organització ha entrevistat el nostre alumne Xuso. I, a més, l’edició d’enguany concedia un premi extraordinari per a les millors lectures en equip. Aquest premi consisteix en l’enregistrament, en les instal·lacions de la Universitat de València, d’un audiollibre i les nostres alumnes, Pepa, Gyselle i Yasmin també l’han guanyat!

Felicitem aquests quatre alumnes pel seu èxit i donem l’enhorabona a Lluïsa Torres, la professora de Valencià que ha estat preparant-los durant tot aquest curs escolar.

De Viva Veu” és un Certamen de Lectura pública en veu alta. Està organitzat per FULL (Fundació pel Llibre i la Lectura) i ha aconseguit implicar molts ajuntaments i molts centres educatius en aquest projecte educatiu d’animació a la lectura al llarg de les seues 11 edicions. Gràcies, FULL, per aquesta iniciativa educativa i cultural que posa en valor la lectura i tots els seus beneficis.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies