2 de Maig – Dia contra l’assetjament escolar

El 2 de maig se celebra el Dia Internacional contra el Bullying o l’Assetjament Escolar, amb l’objectiu de conscienciar sobre el risc de l’assetjament escolar i el bullying als nens i joves a nivell mundial, així com buscar els mecanismes per evitar aquest mal, que avui, ha esdevingut un terrible perill per a la població infantil i juvenil.

La data va ser establerta per associacions de pares i diverses organitzacions no governamentals per conscienciar sobre els riscos de l’assetjament escolar i els mètodes per evitar la violència als centres escolars, i per establir un protocol d’actuació davant d’aquest tipus.

L’IES Serra Mariola disposa d’una bústia anònima contra l’assetjament escolar. Si coneixes algún cas, pots escriure’l ací: