Dramatitzacions per al Dia Internacional del Llibre Valencià

L’alumnat de teatre de l’IES Serra Mariola ha preparat una sèrie de dramatitzacions per a celebrar el Dia Internacional del Llibre Valencià, el 20 de novembre, aniversari de la primera edició de la novel·la Tirant lo Blanc. Les dramatitzacions seran emeses per Ràdio Élite de Muro, de dilluns a divendres, al final del magazine de les 13 h. Es tracta d’adaptacions La plaça del Diamant, amb guió de la professora Ana Llopis. I de les millors escenes del Tirant, a càrrec dels alumnes de 2n ESO, amb guió de Francesc Gisbert. L’activitat se suma a les organitzades des d’Alcoi, Ibi i Cocentaina per als centres educatius, iniciativa de la Coordinadora pel valencià i de la Fundació Valenciana per la Lectura.