Alumnes i ex-alumnes amb èxits esportius

Des de l’IES Serra Mariola volem donar l’enhorabona a tots els nostres alumnes i ex-alumnes que estan triomfant en els diferents àmbits de l’esport.

* EMMA MARTÍNEZ. Primera classificada -52kg infantil en la lliga autonòmica de Judo de la Comunitat Valenciana (FJCVYDA), és a dir, campiona autonòmica de la seua categoria.
* HUGO CRUZ campió Kumite 16/17 anys -70 kg i subcampió Kates categoria 16/17 anys
* SERGI REIG campió Kates categoria 14/15 anys
* NATALIA APARICIO tercera classificada Kumite 14/15 anys
* JOAN CABRERA trofeu iniciació Kumite 16/17 anys
* IGNACIO GONZALBEZ, campió Comunitat Valenciana en categoria absoluta 1a divisió per equips amb el Club de Tenis La Plana de Muro.

Esperem que continueu aconseguint èxits i portant endavant el nom de Muro i l’IES Serra Mariola en el vostre cor.