Convocatòria beques Erasmus+ FP Grau Mitjà – Curs 2023-24

Publiquem la convocatòria de les beques Erasmus+ de Formació Professional per als Cicles de Grau Mitjà per a aquest curs 2023-24.

El Centre IES Serra Mariola participa en l’acreditació guanyada per ATEVAL (l’Associació d’Empresaris Textils de la Comunitat Valenciana) en el marc del Programa Erasmus+ 2021-2027. L’objectiu d’aquest conveni és poder realitzar mobilitats a països europeus del nostre alumnat del CFGM de Confecció i Moda i en un futur del nou CFGS de Vestuari a Mida i d’Espectacles, junt amb una sèrie de Centres Educatius de la nostra comarca i voltants. Això permetrà la realització completa del mòdul pràctic en empreses d’àmbit Europeu, per la qual cosa va dirigit a alumnes de 2n curs de Grau Mitjà, i alumnes graduats en el curs 2022/23 (per a pràctiques extracurriculars).

Es compta igualment amb beques per a mobilitats de professorat per a job shadowing i acompanyants.

A continuació els deixem la convocatòria en format PDF.

CONVOCATORIA-BECAS-ERASMUS-FP-GRADO-MEDIO

Podeu descarregar-se el PDF de la convocatòria punxant sobre la icona o el següent enllaç: convocatòria_Erasmus_202324