La nostra alumna Ivet Molina Bernabeu rep el premi de poesia juvenil “Miguel Hernández”

El passat dissabte, 16 de setembre, l’Associació Cultural Club Excélsior va lliurar els premis del XXXI Certamen de Poesia Juvenil “Miguel Hernández” a la nostra alumna de 2n d’ESO, Ivet Molina Bernabeu. El jurat va valorar la seua obra “Verba volant, scripta manent“, un treball que va ser elaborat al llarg del curs passat, recomanat i orientat per la professora de teatre, Ana Llopis.

Un guardó premiat amb 800 € que venen a reconèixer un excel·lent treball literari d’esta alumna que, com ella mateixa reconeix, té una gran sensibilitat poètica i es serveix d’ella per a manifestar vivències i inquietuds personals. Al més de juny es fallaren els premis i ara, a setembre, ha sigut celebrada la lectura pública en un acte oficial.

Els teus professors i companys et donem l’enhorabona, Ivet!!!