Projecte 2016 – Escola multilingüe

L’objectiu principal d’aquest projecte és el desenvolupament d’una cultura multilingüe en el nostre centre i de treball col·laboratiu.  Volem també  intercanviar  pràctiques pedagògiques amb institucions d’altres països europeus que desenvolupen projectes  innovantes en els centres d’interés que ens hem proposat per al període 2016-2018:

-Treballant les competències: treball  per projectes, interdisciplinaritat, visió integradora del coneixement.

-Escola inclusiva que respecta  la diferència.

-Creació d’un grup-classe  pilot TIC.

En aquest context, proposem activitats de mobilitat per a l’aprenentatge de dos tipus:

-d’observació en centre associat: docents de DNL que imparteixen la seua disciplina en francés i anglés  realitzaran una estada d’observació  per a actualitzar la seua competència lingüística, adquirir un lèxic específic i compartir metodologies i bones pràctiques amb els docents del centre d’acolliment a França.  Docents implicats en el desenvolupament de programes d’inclusió, de lluita contra l’abandó escolar precoç visitaran centres associats a Lituània, França i Romania. D’altra banda gestors del centre d’enviament visitaran als seus homòlegs europeus, per a compartir estratègies d’organització escolar i  gestió de qualitat.

-de formació en curs estructurat per a professors que sol·liciten una actualització en la competència lingüística i pedagògica, mitjançant la utilització de pràctiques innovantes, particularment Tics i professorat de DNL , motivat per a impartir les seues classes en francés i/o anglés, que estiga en possessió de la certificació B1 del MECR i pretenguen aconseguir el nivell B2/C1. I de gestió de qualitat en l’ESEN, Escola Superior del Ministeri d’Educació a França.

Els docents participants en aquest projecte milloraran el coneixement d’almenys un idioma europeu, adquiriran flexibilitat en la seua pràctica docent mitjançant el contacte amb altres formes de treball i organització.  Això redundarà en una millora en la pràctica a l’aula, el resultat final de la qual serà la millora en el procés d’ensenyament-aprenentatge i un major èxit en els resultats dels nostres alumnes. Fonamental és també aconseguir disminuir el percentatge d’abandó escolar precoç.

Mar Lorente Floría, coordinadora Erasmus+ Escolar

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies