5 de Juny dia del Medi Ambient

Quins hàbits saludables tens tu en el teu dia a dia? Per celebrar el dia mundial del Medi Ambient els alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura de Biologia Humana i Salut han tingut la iniciativa de voler plasmar en una fotografia una acció relacionada amb els hàbits saludables que solen dur a terme, de forma quotidiana, en el seu dia a dia. La imatge exposada és pròpia dels alumnes i les alumnes i porta inclosa una frase, paraula o concepte que defineix el mateix l’hàbit.

Algunes accions relacionades amb el medi ambient i que el nostre alumnat porta a terme i vol compartir amb vosaltres són les següents: “Desconnecta el mòbil abans de dormir, “Utilitza la bici”, “Hidrata’t, “Fes esport”, “Local trade”, “Compra el pà amb la teua borsa”, “Dorm les hores necessàries”, “Keep calm”, “Tanca l’aixeta quan et rentes les dents”, “Cultiva la teua ment”, “Menja fruita”, “ Connecta amb la natura” i “surt a córrer o camina”.

Amb accions senzilles podem contribuir a crear un món millor.