Comencen les pràctiques FCTs

Més de 150 alumnes de l’IES SERPIS, dels Cicles Formatius de les Famílies Professionals d’Administració i Gestió, Informàtica i Comunicacions i Servicis Socioculturals i a la Comunitat, han començat aquests dies les seues pràctiques formatives (Formació en Centres de Treball – FCT) en empreses del nostre entorn.

El mòdul d’FCT es desenvolupa en un entorn laboral on l’alumnat, orientat tant pel seu tutor o tutora del centre educatiu com pel seu instructor o instructora del centre de treball, realitza activitats del seu programa formatiu, prèviament establit, portant-les al món productiu real.

Des del centre, volem agrair a totes les empreses que col·laboren amb nosaltres en la formació dels nostres alumnes.

Junts fem FP !!