L’equip TEI s’acomiada del curs 2023-2024

Divendres 14 de juny el grup d’alumnes/as que ha participat en Tutoria entre Iguals, ha acomiadat el curs amb un acte de reconeixement per part de l’Equip Directiu, sent Pablo, el nostre estimat Cap d’Estudis qui ha agraït i valorat positivament la participació d’este grup fent el lliurament de diplomes i després se’ls ha convidat a esmorzar.
A continuació, hem fet una excursió cultural pel barri del Cabanyal, visitant el Centre Cultural Escorxador, Centre Municipal de Joventut, Centre Cultural Reina 121, i l’Escola de Música Poblats Marítims (Societat Musical), en cadascun d’estos centres, ens han ensenyat les instal·lacions i han informat de l’oferta d’activitats per a participar. Ha sigut un bon matí i un bonic comiat.

Text: orientadora Isabel Pedraza