Alumnes Serpis obtenen el premi a l’excel·lència acadèmica

Quatre alumnes de l’IES Serpis resulten premiats per la Conselleria d’Educació per la seua trajectòria en l’etapa de primària.

Els quatre alumnes A., L. M. i J. se senten orgullosos d’haver obtingut el premi encara que reconeixen entre riures que la cerimònia per a arreplegar-lo va ser una mica avorrida.

Un grup d’alumnes de 1ESO ha tingut l’oportunitat d’entrevistar els estudiants premiats en anglés:

• – Quines són les vostres assignatures favorites?
  • – A= Biologia L= Matemàtiques M i J= Educació Física
  • – Com heu aconseguit obtindre este premi?
  • – Estudiant molt, esforçant-nos i fent moooolts deures.
  • – Us portàveu bé en classe?
  • Alguns sí, reconeixen que com a àngels, uns altres no. (riuen)
  • -Estudieu molt tots els dies?
  • – No estudiem molt però depén de l’assignatura.
  • – Us sentiu orgullosos d’haver aconseguit el premi?
  • En general sí, alguns més que uns altres. J és molt humil i no diu que sí. En general senten que han lluitat per este premi.
  • – A qui esteu agraïts per este premi?
  • – A les nostres famílies, als nostres pares. A vegades ells ens han resolt dubtes o ajudat.
  • – Què t’agradaria ser quan sigues major?
  • – A= jugadora professional de bàsquet L= física M i J= qualsevol cosa que tinga a veure amb la televisió.

Enhorabona als quatre estudiants!

Text: 1ESOC