Guanyadors de la VII Edició “PROJECTES NATURA”

El Degà de la Facultat de Ciències Biològiques, li atorga al IES Serpis el Diploma de Guanyador del la VII Edició  “Projectes Natura”. Els alumnes de 1rESOA, coordinats per la professora de Biologia Remei Ibáñez han sigut els guanyadors del projecte “Estratègies a l’aula per a millora la percepció dels insectes en la societat”. Al Projecte s’ha tractar d’unirtres fonaments: el treball per projectes, l’Aprenentatge-Servei (ApS) i la interacció entre diferents educatives durant la creació. Els objectius del projecte han consistit en:

-Donar a conèixer la importància els artròpodes i millorar la percepció social que es tenen d’ells.

-Conèixer i distingir les funcions dels insectes en els ecosistemes.

-Saber distingir els insectes i intuir la seua funció biològica per la seua morfologia i/o hàbitat.

Properament els alumnes de 1r ESO A seran premiats amb l’entrega del seu diploma i amb el reconeixement pel seu extraordinari treball. ENHORABONA!!

Text: prof. Remei Ibáñez