Celebració de graduació dels alumnes de 2n Batxillerat

Els alumnes de l’últim curs de Batxillerat tanquen la seua etapa al Serpis amb un emotiu acte de graduació.

Divendres passat 17 de maig, al voltant de 60 alumnes de segon de batxillerat del nostre institut van celebrar la seua graduació en una emotiva cerimònia organitzada al pati del centre educatiu. A l’esdeveniment van assistir alumnes, famílies i professors, tots ells units per a commemorar esta important fita en la vida acadèmica dels estudiants.

La cerimònia va començar amb el discurs commovedor del cap d’estudis Josep Martínez, seguit de les alumnes representants dels grups A i B i de les diferents branques de batxillerat que van compartir anècdotes i reflexions sobre la seua experiència educativa i van agrair el suport dels seus companys, famílies i professors. A continuació, les tutores, Sara Pardo i Laura Sánchez, van prendre la paraula per a destacar l’esforç, la dedicació i el creixement personal dels alumnes al llarg del curs.

Un dels moments més sentimentals de la vesprada va ser quan els alumnes van ovacionar als seus professors favorits, reconeixent la seua dedicació i l’impacte positiu que han tingut en la seua formació. Després dels discursos, es va procedir al repartiment d’orles per part de la vicedirectora Virginia Pla i a les tradicionals fotos grupals.

La celebració va concloure amb un temps dedicat a les fotos i als reconeixements personals, un tu a tu entre famílies i professorat. Alumnes, famílies i professors van aprofitar este moment per a intercanviar paraules d’agraïment i expressar el seu orgull pels assoliments aconseguits.

Des de l’IES Serpis, felicitem a tots els graduats i els desitgem molt èxit en la nova etapa acadèmica que inicien ara. Esperem que sempre recordeu l’IES Serpis com la vostra llar. Enhorabona, promoció de 2024!