Testimoni d’alumnat estranger que aprén en el nostre centre.

Deixem ací el testimoniatge que ens han enviat dos alumnes del centre italià IIS SALVEMINI-DUCA d’AOSTA de Florència, que van gaudir d’una mobilitat de llarga duració de cinc setmanes gràcies al programa Erasmus+ en el primer trimestre del curs escolar 2023-24.

«Les 5 setmanes a València han sigut una aventura extraordinària durant el meu període Erasmus en l’IES Serpis. Immers en la vibrant cultura espanyola, hem tingut el privilegi de conéixer a persones increïbles i ampliar els nostres horitzons acadèmics.

Les classes d’anglés, filosofia i economia van ser esclaridores, oferint perspectives úniques sobre temes importants. La trobada amb nous enfocaments educatius i la interacció amb estudiants locals van enriquir la nostra experiència, proporcionant-nos una visió més àmplia del món i les seues diverses facetes.

València ha sigut el teló de fons d’esta aventura, regalant-nos paisatges impressionants, menjar deliciós i una atmosfera vibrant. Cada racó de la ciutat va contribuir a fer d’esta experiència Erasmus un moment inoblidable en les nostres vides.

Agraïm a l’IES Serpis i a tots els que van fer possible esta oportunitat. Este període no sols ens ha ensenyat noves nocions acadèmiques, sinó també la bellesa d’abraçar la diversitat i apreciar la riquesa cultural que el món té per a oferir. València, amb la seua calidesa i la seua energia contagiosa, romandrà per sempre en els nostres cors.

Fortaleses

1.la rica herència cultural de València s’ha integrat en cada aspecte de la meua experiència, des de les aules fins als carrers animats.

2.la participació en classes d’anglés, filosofia i economia ha estimulat la meua ment i ampliat la meua comprensió d’estos temes crucials.

3.la càlid acolliment de la comunitat local ha fet que em senta com a casa, creant connexions significatives amb persones de tot el món.

4.Descobrir València ha sigut una experiència fascinant, des de les platges solejades fins als mercats bulliciosos, cada dia oferia una nova aventura.

5.Les amistats forjades durant este temps perduraran molt més allà de les 5 setmanes, creant llaços que transcendixen les fronteres geogràfiques i culturals.

Ha sigut un mes bell, hem conegut a moltes persones molt servicials i simpàtiques que ens han ensenyat molt. desitgem que tots visquen una experiència així».

Besos Carolina i Rachele.