El Cor del Serpis canta per a l’Ajuntament

El Cor de l’IES Serpis engalana els actes de eecepció de l’Alcaldessa de València en l’edifici de Tabacalera

Divendres passat 15 de desembre, el talentós Cor de l’IES Serpis va tindre l’honor de participar en els solemnes actes de recepció de l’alcaldessa de València, María José Catalá, qui va estendre una càlida benvinguda als empleats municipals en l’emblemàtic Edifici de Tabacalera.

La magnífica actuació del cor, compost per estudiants de secundària de l’Institut d’Educació Secundària Serpis, va afegir un toc especial a la cerimònia, omplint l’ambient amb melodies encantadores i veus harmonioses. Sota la direcció dels seus apassionats directors musicals, els professors Daniel Rubio i Pilar Ferrandis, el cor va enlluernar als presents amb un repertori divers que va ressonar en el cor de tots els assistents.

L’alcaldessa va expressar el seu agraïment i va elogiar l’excepcional talent dels joves artistes, destacant la importància de la participació cultural de la joventut en esdeveniments significatius per a la comunitat. Esta memorable trobada subratlla la connexió entre l’educació, la cultura i la vida cívica a València.

L’IES Serpis s’enorgullix dels seus estudiants i del paper fonamental que exercixen en l’escena cultural local. La participació del cor en esdeveniments d’esta magnitud reflectix el compromís continu de la institució amb el desenvolupament artístic i personal dels seus alumnes.

El Cor de l’IES Serpis continua elevant el prestigi de la institució a través del seu excepcional talent, consolidant-se com un vertader tresor musical de la nostra ciutat.