Visita de l’alumnat francés d’intercanvi

Els alumnes del Collège Jean Lartaud de Jarnac, França, visiten el nostre institut durant aquesta setmana i nosaltres estem encantats de rebre’ls.

El dimecres van realitzar una donació de llibres per a la nostra biblioteca. Cada estudiant va triar un llibre o còmic en francés i ens va explicar el perquè de la seua elecció.

Durant la jornada del dijous, van tindre l’oportunitat de participar en un Taller de Sabons organitzat pel Departament de Biologia en el seu laboratori on cada alumne ha pogut elaborar el seu propi sabó. A la vesprada, va tindre lloc una amigable trobada de famílies, estudiants i docents participants en l’intercanvi. Es va servir un bon berenar preparat per les nostres famílies que va propiciar un moment excel·lent per a compartir.