Trasplantaments i donacions

Els departaments de Biologia i Matemàtiques han treballat amb l’alumnat de 1r ESO el tema dels trasplantaments i donacions d’òrgans.
Aquestes sessions on l’alumnat ha fet ús dels seus coneixements del cos humà i estadística s’ha vist arredonit amb la visita de tres dels coordinadors de trasplantaments de l’ Hospital Clínic de València, a més de Yolanda Prats García testimoni trasplantat de  la comunitat educativa.
La xarrada amb la ponències de Jose Manuel Segura Roca, Elena Climent Martínez i Feli Adrián Fuentes coordinadors de trasplantaments de l’ Hospital Clínic de València han resolt els dubtes del nostre  alumnat i sobretot, han visibilitzat la importància de la donació d’òrgans per salvar vides.