Exposició “Malalties relacionades amb el Cor i amb el Sistema Circulatori Sanguini”.

Els alumnes de 1r de Batxillerat de Biologia Humana han abordat l’estudi de diferents malalties relacionades amb el cor i el sistema circulatori sanguini. La Síndrome de Brugada, Insuficiència cardíaca, Estenosis mitral, Ictus, Hemofília, Amiloïdosi cardíaca, Arteriosclerosi, Insuficiència cardíaca congestiva i la Síndrome de Wolff-Parkinson-White han resultat  les malalties seleccionades  pels alumnes per a la seua recerca.

Les infografies i presentacions inclouen una breu descripció de la pròpia malaltia, la causa, els símptomes, el seu tractament i algunes curiositats que han considerat interessants. Totes les  presentacions porten una frase a mena d’eslògan que bé podrien per a una campanya i per a conscienciar respecte a les malalties cardiovasculars.

A continuació n’exposem algunes:

“Pensa en el teu cor per a controlar la salut del teu cor”

“ Escolta al teu cos, encara estàs a temps”

“ Els amiloides són com els problemes, no deixes que se t’acumulen”

“Connecta el teu cor a estils de vida saludables”

“El meu cor, el seu cor”