Mercadona en l’IES Serpis

Heu escoltat durant aquesta setmana la sintonia de Mercadona en el canvi de classe? Segurament sí.

La nostra directora, Mar Lorente, ha rebut el dimarts a una representació dels departaments d’Informàtica i RH de l’empresa que ens han oferit diferents perspectives d’experiències a l’hora de realitzar pràctiques formatives amb ells.

En primer lloc, el director d’enginyeria Serafín Fernández ha mostrat a l’alumnat la visió global de l’empresa, des de xifres i volums de negoci, processos i transaccions realitzades.

Posteriorment, Oriana Gómez, iOs Lead ha mostrat exemples de desenvolupament d’aplicacions i ha proporcionat recursos sobre com endinsar-se en el món iOs.

Finalment, els tècnics d’infraestructures, Raúl Pérez i Joan Cholvi han explicat què es realitza en la seua àrea per a entendre el volum de treball que maneja una empresa com Mercadona i les metodologies amb les quals es treballa per a acabar amb l’experiència de Joan Cholvi que va realitzar les pràctiques formatives en l’empresa i actualment està treballant en aquesta àrea.

Si esteu interessats en la realització de FCT en Mercadona, inscriviu-vos en el QR adjunt o en l’enllaç a l’oferta:

Link IES Serpis: https://mercadona.avature.net/es_ES/Careers/Jobdetail?jobId=64036