Formació alumnat ajudant 1r ESO

El passat dissabte 24 de febrer vam realitzar la formació d’alumnats ajudants de 1r d’ESO i també d’altres cursos. Aquest any, vam celebrar una jornada de formació i convivència al Pinar del Grao de Castelló que va estar dinamitzada per l’alumnat de 1r d’Integració Social del nostre centre. L’alumnat ajudant va participar activament en les dinàmiques sobre escolta activa, empatia, resolució de conflictes i també vam parlar de què significa ser alumne ajudant i quines són les seues funcions. Vam aprendre i ho vam passar d’allò més bé. Des de convivència volem agrair la tasca de l’alumnat de cicles per la predisposició i bon fer durant la convivència i a l’alumnat ajudant nou i d’altres anys per voler acompanyar-nos durant aquesta jornada!