- Visibilitzar la situació dels entorns escolars mitjançant l'aplicació de processos de creació artística contemporània.
- Fomentar la creació artística contemporània com a eina d'anàlisi i reflexió de problemàtiques socials en l'àmbit escolar.
- Promoure la capacitat social de resoldre problemes mitjançant el treball en comunitat.
- Establir relacions entre la creació artística contemporània i els àmbits d'educació formal
Trenant identitats és un projecte que, des d'una perspectiva de gènere i amb una metodologia de treball col·laborativa, cerca propiciar reflexió, obrir debat i qüestionament sobre la identitat, la diversitat i el gènere, sobre la necessitat i utilitat de cada persona en l'entramat de la societat que construïm entre totes i tots cada dia des d'una cosa tan bàsica, però tan delicat al mateix temps, com són els senyals identitaris, el context que ens envolta i el nostre dret a construir la nostra identitat i a transitar per ella plantejant preguntes com què entenem per identitat, per societat, per pertinença, per territori? què és i com construïm la imatge pròpia? com ens autopercebem/ens perceben? què és ser dona? què és ser home? quants sexes existeixen? què és/implica el gènere, el sexe biològic, el sexe sentit?…