YOUNG BUSINESS TALENTS 23-24

Ho vam prometre i així ha sigut. Aquest curs, novament i ja en  van tres, el nostre centre ha participat en el simulador empresarial YOUNG BUSINESS TALENTS amb l’alumnat de primer de batxillerat de la matèria d’Economiai de segon de batxillerat de la matèria d’Empresa i Disseny de Models de Negoci, concretament amb 5 equips per nivell. Enguany, això sí, amb una dificultat extra: l’alumnat ha hagut de dedicar part del seu temps lliure a prendre les decisions corresponents i introduir-les al simulador. I perquè tanta obstinació per part dels departaments d’Economia i FOL en què participe el nostre alumnat? Doncs molt senzill…perquè gràcies a aquest poden practicar tota la teoria que impartim a classe, prenent tot tipus de decisions dins de l’àmbit empresarial.

Enguany el repte era dirigir una empresa productora de crema hidratant i protector solar. A partir d’un escenari inicial i de les webinars i píndoles informatives i un capital social inicial de 53.900.000 € (29.900.000€ d’immobilitzat i 24.000.000€ de tresoreria) l’alumnat ha hagut de prendre setmanatment decisions relacionades amb les funcions corresponents als diferents departaments de l’empresa: producció, comercial, recursos humans i financer.

Dels 10 equips incrits, 3 han resultat semifinalistes, un de primer de batxillerat i dos de segon: SUNBAY, format per les alumnes Daniela Cerdà, Marta Francés, Zaira Monteagudo i Laura Richart; ALASANDCREAM, format per Laura Martínez, Andrea Silvestre i Susana Vañó i PERFECTSKIN, format per les alumnes Beatriz Arenas i Anaís Martínez.

Enhorabona a totes les components dels tres equips per la seua dedicació i encert a l’hora de decidir!!! Gràcies a la seua constància i perseverància ara tenen al seu abast el corresponent diploma acreditatiu.

Departament d’Economia i departament de FOL