Pla Director per a la Convivència i Millora de la Seguretat en els Centres Educatius i els seus Entorns.

L’alumnat de l’IES de Pedreguer va assistir el dijous 23 de març unes xerrades a l’IES per part de la Guàrdia Civil emmarcades dins del Pla Director per a la Convivència i Millora de la Seguretat en els Centres Educatius i els seus Entorns, concretament una xarrada de Prevenció Assetjament Escolar per a l’alumnat de 1r ESO i Riscos associats a Internet per a l’alumnat de 4t ESO.

L’objectiu d’aquestes xerrades és respondre de manera coordinada i eficaç a les qüestions relacionades amb la seguretat de xiquets, xiquetes i joves en l’escola i el seu entorn, enfortint la cooperació policial amb les autoritats educatives en les seues actuacions per a millorar la convivència i la seguretat en l’àmbit escolar, reforçant el coneixement i confiança en els cossos policials i intensificant també les accions de prevenció.