I Fira Comarcal de FP de la Marina Alta.

Dilluns 27 de març es va celebrar la I Fira Comarcal d’FP de la Marina Alta en l’edifici Llunàtics de Dénia organitzada per la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial. Fins allí ens desplacem el professorat de Formació Professional de l’institut de Pedreguer per oferir el màxim d’informació sobre els estudis de Formació Professional que ofereix el nostre centre: CFGM Atenció a Persones en Situació de Dependència i FPB Oficina d’Informàtica. A banda de dur a terme al llarg de la jornada tallers de primers auxilis, taller de manipulació i ús de la grua de transferència, taller llengua de signes, exposició de maquetes realitzades pel nostre alumnat.

A més, dos autobusos van sortir del nostre centre amb alumnat interessat de tercer i quart de l’ESO, batxillerat i Formació Professional Bàsica perquè coneguessin de primera mà l’oferta de Formació Professional existent a la comarca i orientar així la seua futura formació.