MOBILITAT PROGRAMES ERASMUS+ ALUMNAT CICLES FORMATIUS 2020/21

STEPV-2.jpeg-1

Els alumnes de segon curs del CFGM Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència de l’IES Pedreguer per al curs 2020-2021 tindran l’oportunitat de participar en el programa ERASMUS+ amb títol “BUSINESS AND INCLUSIVE TRAINING, OUR FUTURE OF VET IN EUROPE” 2020-1-ESO1-KA102-080385. Aquest projecte es gestionat per STEPV Intersindical Valenciana per als estudiants de cicles formatius de diversos instituts de la Comunitat Valenciana.

És una bona oportunitat que permetrà a 3 dels nostres alumnes realitzar la Formació en Centres de Treball (FCTs) parcial o totalment en empreses de l’estranger. Les recompenses de realitzar aquesta mobilitat són nombroses. Entre elles figuren el coneixement actiu de llengües estrangeres, un contacte directe amb la cultura del país estranger i una major confiança en un mateix, sense oblidar la gent nova i amics que es faran. Professionalment també representarà avantatges, ja que cada vegada són més les empreses que valoren i busquen la major formació i qualificació internacional.