ERASMUS+ FP ATENDE

Des del passat 19 d’abril, quatre alumnes del cicle formatiu del grau mitjà d’Atenció a Persones en Situació de Dependència de l’IES Gilabert de Centelles es troben a Salerno (Italia) gaudint d’una beca Erasmus. La mobilitat d’estos alumnes entra dins de les accions Erasmus que el nostre centre impulsa a favor de la Formació Professional a través de la participació en el consorci coordinat pel IES Llombai de Borriana. Dos dels alumnes estaran 1 mes i altres dos alumnes, 3 mesos fent les seua formació en centres de treball (FCT), concretament en una organització per a persones en situació de vulnerabilitat i diversitat funcional varia. Els alumnes han estat acompanyats per una professora del seu cicle, la qual s’ha coordinat amb els tutors de destí per al bon aprofitament de les seues pràctiques formatives. Des d’ací els desitgem que gaudisquen de l’experiència.