Web família

INFORMACIÓ WEB FAMÍLIA

DOCUMENTACIÓ WEB FAMÍLIA
ℹ️ Web Família és el portal des del qual els pares, mares, tutors legals o alumnes majors d’edat podran veure les notes dels seus fills, filles o tutelats, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d’avaluacions i activitats extraescolars, i els missatges que els docents desitgen fer arribar per aquesta via de comunicació. Hi ha famílies que per qüestions de treball poden tindre dificultats per a establir una relació estreta amb el professorat dels seus fills/es. Per a elles, aquesta web suposa una alternativa molt atractiva amb la qual conciliar el treball i la seua vida familiar. Per aquest motiu recomanem que tothom tinga accés a aquest servei.

1.- Model de sol·licitud d’accés a Web Família. Click ací.
2.- Instruccions ràpides d’accés a Web Família. Click ací.
3.- Accés a Web Família a través de navegador web. Click ací.
4.- Manual d’usuari de Web Família. Click ací.
5.- Descàrrega de l’aplicació oficial: Google Play i App Store. (Si heu d’accedir des del mòbil, recomanem fer ús d’aquesta aplicació).

Si necessiteu més informació, feu click ací per a consultar la web oficial de Web Família.

⚠️ NOTA IMPORTANT: ⚠️ des del centre només donem accés al servei. No tenim cap potestat sobre els problemes tècnics que puguen donar-se de forma ocasional. Aconsellem fer ús del manual d’ús i del videotutorial per a familiaritzar-se amb Web Família. A més, en cas d’haver-se oblidat de la contrasenya, es disposa d’una opció de recordar-la o obtindre una nova en la mateixa aplicació o web de Web Família, que pot gestionar l’usuari o usuària de forma autònoma sense necessitat de sol·licitar una altra contrasenya al centre.