Proves homologades – Nivell A2

PROVES HOMOLOGADES PER A LA OBTENCIÓ DEL NIVELL BÀSIC A2 D’ANGLÉS, FRANCÉS I ITALIÀ
❗❗ATENCIÓ❗❗: LLISTAT PROVISIONALS D’ADMESOS PER A LA REALITZACIÓ DE LES PROVES 2023. POLSA ACÍ PER A CONSULTAR-LOS.

ℹ️ REQUISITS PER A LA INSCRIPCIÓ I LA SEUA REALITZACIÓ:

– Tindre, almenys, 16 anys o complir-los durant el curs de celebració de la prova.
– Estar matriculat en aquest centre durant el curs acadèmic de la celebració de la prova en: ESO, Batxillerat o Cicles Formatius.
Entregar la sol·licitud d’inscripció a les proves seguint aquestes instruccions: les persones interessades demanaran al seu professorat la sol·licitud d’inscripció. Una vegada omplida la sol·licitud, hauran d’enviar-la escanejada i en format PDF al correu electrònic de la Secretaria del centre 12005601.secretaria@edu.gva.es, indicant en l’assumpte PROVA A2 seguit de l’idioma (per exemple, PROVA  A2 ANGLÉS, PROVA A2 FRANCÉS). Deus seguir les instruccions generals d’enviament de documentació per correu electrònic. Consulta-es polsant ací.

⚠️ A TINDRE EN COMPTE:

– Puntuació extra: té dret a la puntuació extra l’alumnat que, en el curs immediatament anterior al de la realització de la prova, haguera obtingut una qualificació igual o superior a 7 en l’idioma estranger al qual es presenta. Si estàs en aquest cas i no vas estar matriculat en el curs passat en aquest centre, juntament amb la teua sol·licitud d’inscripció a la prova de nivell A2, hauràs de presentar un certificat acadèmic oficial de notes, on conste la nota de l’idioma.
– L’alumnat que realitze la prova haurà d’identificar-se a l’inici de la mateixa presentant el DNI, NIE o CARNET D’ESTUDIANT del centre.

📄
COM SOL·LICITAR EL CERTIFICAT UNA VEGADA APROVAT L’EXAMEN?:

Una vegada finalitzades les proves i publicades les llistes d’alumnat APTE i NO APTE, es publicarà en aquesta mateixa web -i en el tauler d’anuncis de secretaria- el procediment i data per a efectuar el pagament de la taxa per a l’expedició del certificat corresponent. No obstant això, el procediment és molt similar al descrit en la web del nostre centre per a realitzar el pagament de taxes de sol·licitud de certificats acadèmics -en aquest cas, utilitzant la opció “Certificat (o petició de duplicat) Superació Nivell A2 (Marc Comú Europeu)” del Model 046 de la Generalitat Valenciana-.

🔗 Informació extreta de la pàgina web de Conselleria amb tota la informació sobre les proves homologades de nivell A2. Fes clic ací.