DIARI DE MOBILITAT – Project Based Learning (PBL) in the classroom: Setup, Integration and reflection – Berlín – DIA 5

Últim dia de curs. Dediquem el matí a perfilar més els nostres projectes i a preparar una presentació final dels mateixos. En el nostre grup, com el nostre alumnat és d’edats diferents i volem que es puga adaptar, el projecte consisteix a planificar un viatge a una ciutat europea. L’alumnat ha de buscar informació sobre vols, hotels, museus, menjar, cultura… i preparar tots els aspectes relacionats amb el viatge. Com a producte final hauran d’elaborar una guia de viatge i una presentació per a mostrar a les seues famílies en què consistirà el viatge.


Els altres grups han preparat projectes al voltant de les dones sufragistes, la música de Mozart i la Serra de Cazorla. La sessió de hui és molt pareguda a la d’ahir i s’acaba amb l’entrega dels certificats de participació. La sensació final de la majoria dels assistents és que es podria haver aprofundit més en PBL durant aquesta setmana, trobant a faltar exemples reals de projectes ja realitzats en centres escolars.

A la vesprada hem quedat alguns dels assistents per a prendre alguna cosa, sopar i continuar compartint experiències. Aquesta és la part del viatge que m’ha paregut més interessant, a banda de visitar la ciutat, ja què m’ha servit per aprendre com funcionen en centres d’altres comunitats i també de Polònia. Llàstima que no hi haguera més diversitat però, tot i això, ha sigut enriquidor. Demà visitarem Postdam i donarem per finalitzada la mobilitat.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies