Publicació de les bases per a la concessió de subvencions a alumnat que curse formació professional en centres educatius sostinguts amb fons públics de la comunitat valenciana.

Si estàs cursant els ensenyaments següents:

a) Cicles de Formació Professional Bàsica.

b) Cicles formatius de grau mitjà.

c) Cicles formatius de grau superior.

d) Cursos d’especialització de Formació Professional.

Si, a més a més, et trobes en alguna de les següents situacions:

1. Alumnat que combine l’activitat formativa en el centre educatiu amb l’activitat en un centre de treball mitjançant el model d’FP Dual en les administracions públiques del sector públic estatal, autonòmic, local o en universitats, així com ens autònoms.

2. Alumnat que realitza l’FP Dual en empreses de la Comunitat Valenciana o de la resta de l’Estat, una vegada acreditada la necessitat de desplaçament per a adquirir les competències predeterminades en el lloc formatiu.

3. Alumnat que realitza la formació en centres de treball (FCT) total o parcial quan el centre de treball es trobe allunyat del centre educatiu o en una altra comunitat autònoma.

4. Alumnat que curse cicles d’FP en centres allunyats de la seua residència habitual.

En el següent enllaç pots consultar la publicació de les bases per a la concessió de subvencions a alumnat que curse formació professional en centres educatius sostinguts amb fons públics de la comunitat valenciana:

CONSULTA LES BASES DE LA SUBVENCIÓ

La publicació d’aquesta notícia pretén ajudar a les persones interessades, però no les eximeix de la seua obligació de conéixer la normativa íntegra.