ATENCIÓ ALUMNES DE 2N BATXILLERAT: NOTES FINAL DE CURS I INSCRIPCIÓ PROVES PAU.
-LES NOTES ES PUBLICARAN A LA WEB FAMÍLIA (ITACA) EL 16 DE JUNY (*)
-ELS DIES 16-17-18, VOSALTRES O ELS VOSTRES TUTORS LEGALS PODREU FER CONSULTES O ACLARIMENTS DE LES NOTES POSANT-VOS EN CONTACTE TELEMÀTIC AMB ELS PROFESSORS I TUTORS. ELS CAPS D´ESTUDIS ATENDRAN POSSIBLES RECLAMACIONS. LES PROVES EXTRAORDINÀRIES TINDRAN LLOC ELS DIES 9-10-13 DE JULIOL. MÉS ENDAVANT PUBLICAREM CALENDARI.
-EL DIA 16, PODREU RECOLLIR LA DOCUMENTACIÓ PER A INSCRIURE-VOS A LES PAU (EBAU) I LA SOL·LICITUD Í TAXA D’EXPEDICIÓ DE TÍTOL DE BATXILLERAT EN ELS SEGÜENTS PUNTS DE RECOLLIDA:
-DE MATÍ FINS LES 14:00 HORES EN SECRETARIA DEL CENTRE
-DE VESPRADA DE 16:30 FINS LES 19:00 HORES EN EL DESPATX DE CAPORALIA D’ESTUDIS.
-LA INSCRIPCIÓ A LES PAU ES REALITZARÀ PRESENCIALMENT EN LA SECRETARIA DE L´INSTITUT. CALDRÀ APORTAR LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA DEGUDAMENT EMPLENADA I EL JUSTIFICANT DEL PAGAMENT DE LA TAXA, CONTEMPLANT EL SEGÜENT ORDRE D’ASSISTÈNCIA:
DIMECRES 17 DE JUNY |
DIJOUS 18 DE JUNY |
9:00 |
— |
9:00 |
B2A |
10:00 |
— |
10:00 |
B2C |
11:00 |
B2E |
11:00 |
B2B |
12:00 |
B2P |
12:00 |
B2D |
13:00 |
B2F |
13:00 |
NOCTURN I ALTRES |
(*) Si no teniu encara la clau d´usuari i contrasenya per accedir a Web Família , heu d’enviar un missatge a l’adreça de correu electrònic del centre 46012872@gva.es sol·licitant la contrassenya per accedir a la Web Família i fent constar les següents dades:
alumnes menors d’edat: nom, cognoms i curs de l’alumne/a; nom, cognom i DNI de la persona sol·licitant (tutor/a legal); relació de parentesc de la persona sol·licitant amb l’alumne/a; adreça de correu electrònic a la qual voleu que se vos envie la contrassenya.
Alumnes majors d’edat: nom, cognoms, curs, DNI i adreça de correu electrònic de l’alumne/a.
Podeu consultar el document pdf redactat en valencià polsant “ací”.
ATENCIÓN ALUMNOS DE 2º BACHILLERATO: NOTAS FINAL DE CURSO Y INSCRIPCIÓN PRUEBAS PAU.
-LAS NOTAS SE PUBLICARÁN EN LA WEB FAMÍLIA (ITACA) EL 16 DE JUNIO (*)
-LOS DÍAS 16-17-18, VOSOTROS O VUESTROS TUTORES LEGALES PODRÉIS REALIZAR CUALQUIER CONSULTA O ACLARACIÓN SOBRE LAS NOTAS CONTACTANDO TELEMÁTICAMENTE CON PROFESORES O TUTORES. LOS JEFES DE ESTUDIOS ATENDERÁN POSIBLES RECLAMACIONES. LAS PRUEBAS EXTRAODINARIAS SE REALIZARÁN LOS DÍAS 9-10-13 DE JULIO. MÁS ADELANTE PUBLICAREMOS CALENDARIO.
-EL DIA 16 PODRÉIS RECOGER LA DOCUMENTACIÓN PARA INSCRIBIROS A LAS PAU (EBAU) Y LA SOLICITUD Y TASA DE EXPEDICIÓN DE TÍTULO DE BACHILLERATO EN LOS SIGUIENTES PUNTOS DE RECOGIDA:
-POR LA MAÑANA HASTA LAS 14:00 HORAS EN LA SECRETARIA DEL CENTRO.
-POR LA TARDE DE 16:30 A 19:00 HORAS EN EL DESPACHO DE JEFATURA DE ESTUDIOS.
-LA INSCRIPCIÓN A LAS PAU SE REALIZARÁ PRESENCIALMENTE EN LA SECRETARIA DEL INSTITUTO. SE TENDRÁ QUE APORTAR LA DOCUMENTACION REQUERIDA DEBIDAMENTE RELLENADA Y EL JUSTIFICANTE DEL PAGO DE LA TASA, CONTEMPLANDO EL SIGUIENTE ORDEN DE ASISTENCIA:
MIÉRCOLES 17 DE JUNIO |
JUEVES 18 DE JUNIO |
9:00 |
— |
9:00 |
B2A |
10:00 |
— |
10:00 |
B2C |
11:00 |
B2E |
11:00 |
B2B |
12:00 |
B2P |
12:00 |
B2D |
13:00 |
B2F |
13:00 |
NOCTURN I ALTRES |
(*) Si aún no tenéis las claves de usuario y contraseña para acceder a la Web Familia, deberéis mandar un mensaje a la dirección de correo electrónico del centro 46012872@gva.es . En él deberéis manifestar que solicitáis la contraseña para acceder a web familia haciendo constar los siguientes datos:
alumnos menores de edad: nombre, apellidos y curso del alumno/a; nombre, apellidos y DNI de la persona solicitante (tutor/a legal); relación de parentesco de la persona solicitante con el alumno/a; dirección de correo electrónico al cuál queréis que se os envíe la contraseña.
Alumnos mayores de edad: nombre, apellidos, curso, DNI y dirección de correo electrónico del alumno/a.
Podeu consultar el document pdf redactat en castellà polsant “ací”