Erasmus amb el centre Bromangymnasiet de Hudiksvall (Suècia).

11/04/2024.

Primera fase de l’intercanvi Erasmus amb el centre Bromangymnasiet de Hudiksvall (Suècia): el nostre alumnat de primer de Batxillerat ha estat durant una setmana a aquesta ciutat del nord de Suècia. Han pogut realitzar diferents activitats pedagògiques al centre educatiu i conéixer de primera mà el funcionament del sistema educatiu suec. També han dut a terme una part d’un projecte d’investigació per a millorar la convivència dins de la comunitat educativa i han fet diferents activitats extraescolars. El fet d’haver de conviure amb una família i comunicar-se en anglés amb ella i els seus companys suecs suposa tot un repte personal una experiència molt enriquidora per als participants, que estem segurs recordaran aquest intercanvi per a tota la vida!

Visualitza el video fent click a la imatge →