Visita de l’alumnat dels cicles formatius de Transport i Logística i de Comerç Internacional al Port de València.

15/03/2024.

CICLES.

Rere estudiar transport internacional marítim de mercaderies, la visita al port de València ha suposat un abans i un després, ja que el nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de veure amb els seus propis ulls el que prèviament havien estudiat. La visita va constar de dos parts: A la primera, vam tindre la sort de gaudir d’una ponència que explicava la realitat del port, la seua estructura i importància i diversa informació tècnica. A la segona part, vam poder fer un passeig amb una embarcació. El trajecte ens va mostrar les diferents terminals de continguts, càrrega rodada i granels. A més, vam poder veure en directe les clotxineres i un remolcament.

Sense dubte, ha estat un plaer esta visita.