La transitària TIBA compartix la seua experiència amb el CFGS Comerç internacional de l’IES El Grao

El passat 6 de febrer de 2024, les professionals de duanes Vanessa Sánchez i Thaïs Vaillo, totes dues empleades de l’empresa transitària TIBA van oferir una xarrada a l’alumnat de primer i segon curs dels cicles superiors de comerç internacional, presencial i semipresencial, i al de transport i logística en la sala d’actes del nostre institut.
Durant la mateixa van destacar els aspectes més importants a tindre en compte en una operació de comerç internacional, així com la seua experiència i casos reals de l’operativa diària en este sector.

Des de l’IES El Grao i el departament de Comerç i Màrqueting agraïm a Vanessa i Thaïs, en representació de TIBA, que hagen compartit la seua experiència amb el nostre alumnat.