VISITA AUTORITAT PORTUÀRIA DE VALÈNCIA

31-05-2023

Grups 1AF; ASIR 1; DAM 1

La visita va començar amb una xerrada al saló d’actes, explicant dades sobre el Port de València, així com la seua situació respecte a España, Europa i internacionalment.

Posteriorment, vam fer una volta amb vaixell, on es va explicar tots els enclavaments del port amb l’objectiu de ser conscients del port de València i les oportunitats laborals que podrien tenir.

Al alumnat els ha permès conèixer el funcionament del Port de València i la seua activitat econòmica, i aproximar-se a la realitat laboral del nostre entorn socioeconòmic, així com valorar les opcions d’ocupació que tenen els nostres alumnes respecte a l’especialitat dels seus cicles formatius i als diferents tipus d’empreses.

Al alumnat l’ha semblat una activitat molt interessant, ja que hi havia molta informació que desconeixien, i que els pot servir per a nous plantejaments laborals.

L’activitat ha estat finançada en la seua totalitat als alumnes associats a l’AMPA.

Alumnat i professorat gaudint de la visita al Port de València