CONCURS DE ROBÒTICA FIRA TECNOLOGICA UPV

27/04/2023

2ºBAC optativa de  tecnología Industrial II

El 27 d’abril l’alumnat de l’assignatura de Tecnologia Industrial II de Batxillerat ha quedat finalista en 1a posició en el concurs de projectes d’enginyeria, “Fira Tecnològica”. Aquest concurs ha sigut convocat a nivell de la Comunitat Valenciana i celebrat a l’escola tècnica de disseny i enginyeria de la Universitat Politècnica de València (UPV). Havent quedat finalistes en el concurs passen a optar a ser representants de la Comunitat Valenciana en les Olimpíades Nacionals d’Enginyeria.
Al llarg del present curs, el professor del Departament de tecnologia Gonzalo Jover Peiró, ha preparat per a aquest concurs a l’alumnat representant del nostre institut IES EL GRAO, Martí Ferre Moreno, Pau Bisquert Soriano i Pablo Cobo Peris.
Per segon any consecutiu arribem a finalistes, en la passada edició en segona posició i en aquest cas en primera posició com no podia ser d’una altra forma! Aquest premi serveix de reconeixement a professorat i alumnat després de la gran faena i preparació del projecte de robòtica realitzat.
El projecte amb el qual han sigut premiats ha consistit en disseny i construcció d’un SUBMARÍ dirigit i dotat de càmera i sensors amb el qual s’ha pogut monitorar les aigües del port València.

Alumnat i professor gaundint del concurs