Posada en pràctica coneixements teòrics de dibuix tècnic i visita guiada per diverses instal·lacions UPV

05 d’abril de 2023.

Grups participants: 1ºBACC i 2ºBACC

Eixida extraescolar d’alumnes de Dibuix Tècnic I-II de batxillerat en la qual posen en pràctica coneixements adquirits en classes teòriques.

La valoració ha sigut molt positiva ja que enfrontan als alumnes a prendre decisions fora de l’àmbit escolar, els obliga a eixir de la zona de confort i a l’hora de realitzar la pràctica suggerida, són conscients del que saben i del que els falta per saber, per la qual cosa és un exercici introspecció i d’autovaloració perquè prenguen mesures enfront de les PAU.

D’altra banda, hem comptat amb la presència de Sr. José Luis Bonet Senach, catedràtic i director del departament d’Enginyeria de la Construcció que els ha donat una xarrada sobre les titulacions de la UPV i les seues possibles eixides professionals, així com una visita guiada pels laboratoris del departament d’Enginyeria de la Construcció i de l’Institut de Ciència i Tecnologia de Construcció.